انا عمار

طرح صحبت های یه بچه بسیجی

تحول افلاکی با پلاک خاکی

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۲۱ ب.ظ

به نام الله

یادوارھ شھدا

سلام

سالگرد شهدای محله مون

خوشحال می شویم اگه قدم بر روی چشم ما بگذارید

5 شنبه 17 بهمن

از 2.5 تا 5 بعد از ظهر

سخنران حجت السلام و المسلمین نکونام

مداح حاج مهدی سماواتی

انتهای سبلان شمالی/ اول جانبازان غربی/ خیابان شهید حیدری/ مسجد صاحب الزمان

آری نیم قرن تحول افلاکی با پلاک خاکی

منتظریم...

منتظر

نظرات  (۶)

***برای دریافت هدیه «دهه فجر» ویژه وبلاگ نویسان انقلابی (کلیک کنید)***
http://www.ammarname.ir/node/32344
---------------------------
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/32780
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی

۱۹ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۵۱ علیرضا حیدرخانی
آقای عمارنامه.برادر.این طروح رو که خودش نزده...
پاسخ:
فضولو بردن جهنم گفت هیزمش تره
مگه من گفتم خودم زدم گفتم که انسان ها تاکید می کنم انسانها بلند شن بیان
هههههه
۱۹ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۴۳ علیرضا حیدرخانی
هههههه و پشمک!!
من با آقا عمارنامه بودم.ببخشید شما آقای؟
پاسخ:
سلام علیکم
اگه با عمارنامه کار دارید برید سایتوش بنده وقت ندارم
پههههه
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۰۲ محمد صدرا نوروزی
سلام کلا طرحاتون خوبه
لطفا به ما هم سر بزنید تا از انتقاد های سازندتون استفاده کنم.
 vaghtekhaly.blog.ir
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۱۴ علیرضا حیدرخانی
خب پس اگر کار نداتشتید جوابمو نمیدادید.بعله
سلام 
طرح هات قشنگن به مسافر گمنام من هم سر بزن 
mosafergomnam.mihanblog.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی