انا عمار

طرح صحبت های یه بچه بسیجی

خواهشا دعا کنید....

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۵۶ ق.ظ
به نام الله
سلام
امروز صبح از یکی دوستان که با هم روی وبلاگ کار می کنیم شنیدم حال پدر بزرگشان وخیم است و در بیمارستانند
هیچی ازتون نمی خوایم فقط ...
فقط ازتون می خوایم که دعا کنید
دعا کنید
.
.
.
اللهم اشف کل مریض
دعا کنید
علی مدد
موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۲/۱۰/۱۷
علی میرشکاری

نظرات  (۴)

۱۷ دی ۹۲ ، ۱۴:۴۲ حسین براتی
سلام بر شما
اللهم اشف کل مریض
یک حمد شفا سهم من...
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون
۱۷ دی ۹۲ ، ۱۵:۴۵ امیر حسین خیام
چشم آقا علی .

انشاالله خداوند همه ی مریضان اسلام را شفا دهد .
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام خدا ان شاالله هیچ کس رو گرفتار تخت بیمارستان نکنه!!
ان شاالله خدا ایشون رو هم شفا بده.
خوش بحال دوستتون که همیچین رفیقی داره من از طرف ایشون که، شاید درگیر باشند، از تون تشکر می کنم.
پاسخ:
سلام علیکم
ان شا الله
ممنون
شما هم دوست ما
سلام
اللهم اشفع کل مریض
علی آقا از حرکت زیبا ی شما بسیار متشکرم و از تمام کاربران خواهش می کنم که دعا کنند.
حال آقا جون یه دوره خوب شد دوباره الان خیلی وخیم شده. لطفا دعا کنید!!
ان شاالله بی بی دو عالم نگهدارتون باشه!
یا علی مدد
پاسخ:
سلام
نوکرتم حاجی ان شاالله حالشون خوبه بشه
تنها کاری بود که از دست من بر می اومد
ان شا الله حضرت زهرا نگهدار بابا بزرگت باشه
علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی