انا عمار

طرح صحبت های یه بچه بسیجی

ورزش ایرانی به جای ورزش غربی

جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۰ ق.ظ

به نام الله

ورزش زورخانه ای 1

سلام علیکم

یه زمان هایی ورزش هایی داشتیم که هم جسم را پرورش می داد و هم روح را

در همین کوچه پس کوچه ها

ورزش های ایرانی


اما الان همه باکلاس شدند

ورزشهایی مثل : گلف،تنیس،فوتبال آمریکایی،هاکی و..

را می پسندند ورزش هایی که هروز در داخل آنها دعوا مجادله و دروغ است

نمی دانم ولی فقط از حرف رهبرم پیروی میکنم

لینک ورزش های مور نظر رهبر انقلاب+

حال خود دانید

انتقاد یادتون نره

تصویر بدون نوشته زیر عکس هم در قسمت ادامه مطلب هست


نجوا:

گریه می کنم

و به این فکر می کنم که

آیا این بار ھم سر تو بر نیزہ خواھد رفت؟


به نام الله

ورزش زورخانه ای 1

تصویر بدون نوشته:

ورزش باستانی

سلام علیکم

یه زمان هایی ورزش هایی داشتیم که هم جسم را پرورش می داد و هم روح را

در همین کوچه پس کوچه ها

ورزش های ایرانی


اما الان همه باکلاس شدند

ورزشهایی مثل : گلف،تنیس،فوتبال آمریکایی،هاکی و..

را می پسندند ورزش هایی که هروز در داخل آنها دعوا مجادله و دروغ است

نمی دانم ولی فقط از حرف رهبرم پیروی میکنم

لینک ورزش های مور نظر رهبر انقلاب+

حال خود دانید

انتقاد یادتون نره



نجوا:

گریه می کنم

و به این فکر می کنم که

آیا این بار ھم سر تو بر نیزہ خواھد رفت؟

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۲
علی میرشکاری

نظرات  (۵)

سلام!
هینجوری شانسی وبلاگت رو باز کردم دیدم طرح جدید زدی
قشنگه ترشی نخوری یه چی میشی


پاسخ:
سلام علیکم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خدا بده از این شانس ها
یا علی
نوکرتم داش

۲۳ آذر ۹۲ ، ۱۷:۵۲ seyed m a seyed kh
انصافا کاراتون حرف نداره . اگر وق کردین به سایت 3noghte.com سر بزنید این برادر منون هم قشنگ کار می کنه

پاسخ:
سلام علیکم 
ممنون
چشم حتما سر می زنم
۲۳ آذر ۹۲ ، ۱۷:۵۳ seyed m a seyed kh
http://3noghte.com/از این برین

پاسخ:
ما خدمت آقای رجا فکری ارادت داریم
در مدرسه ای درس می خوانیم که پدرشون معلم آنجا هستند
یا علی
سلام
حرف درست دیگه نقد نداره!
 بسیار عالی...
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون
سلام صرفا جهت اطلاع!!

پاسخ:
سلام علیکم
اللهم اشف کل مریض
کلا خواستم دعا کرده باشم به خودت نگیری ها
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی